Forum www.gim1bkrotoszyn.fora.pl Strona Główna
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
Treść ogólnego regulaminu forum.

 
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum www.gim1bkrotoszyn.fora.pl Strona Główna » Regulamin Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
Treść ogólnego regulaminu forum.
Autor Wiadomość
BartekTRAKER
Administrator
Administrator



Dołączył: 28 Paź 2011
Posty: 50
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tomnice/Krotoszyn

Post Treść ogólnego regulaminu forum.
Przeczytaj uważnie Exclamation

§1. Rejestracja:

§1.1. Każdy użytkownik może posiadać tylko jedno konto na Forum.
§1.2. Nick osoby rejestrującej się na Forum nie może zawierać wyrazów uważanych za wulgarne/obraźliwe.
§1.3. Użytkownicy, których nicki są bardzo podobne do innych mogą zostać uznani za podszywających się, a ich nick może zostać zmieniony przez Administratorów.
§1.4.Rejestrując się na forum, zgadzasz się na przetwarzanie danych podanych we formularzu oraz zgodę na otrzymywanie treści reklamowych na adres e-mail.
§1.5.Rejestrując się na Forum akceptujesz niniejszy regulamin.
§1.6.Zakładając konto jesteś świadom iż nie masz możliwości usunięcia go, tj. nie usuwamy założonych kont. Istnieje możliwość dezaktywacji konta.



§2. Pisanie tematów i postów:

§2.1.Tematy


§2.1.1. Zanim napiszesz nowy temat należy użyć wyszukiwarki - być może ktoś już o tym pisał.
§2.1.2. Temat musi być napisany w odpowiednim dziale.
§2.1.3. Nazwa tematu musi być zgodna z jego treścią.
§2.1.4. W działach o zmianach na serwerach obowiązuje stosowanie TAGów tematu. Należy wybrać spośród możliwych.
§2.1.5. Staraj się pisać zgodnie z zasadami gramatyki i ortografii. Posty mocno rażące nieznajomością zasad poprawnej polszczyzny mogą być usuwane.
§2.1.6. Kopiując treść z innego Forum/strony WWW musisz podać źródło.
§2.1.7. Niestosowanie się do zasad wprowadzonych przez Administrację Forum w danym dziale wiąże się z otrzymaniem ostrzeżenia.


2.2. Posty

§2.2.1. "Zakaz odchodzenia od tematu i pisania postów z nim niezwiązanym.
§2.2.2. Zakaz umieszczania w postach reklam for i serwerów konkurencyjnych prócz miejsc do tego przeznaczonych.
§2.2.3. Zakaz umieszczania linków sponsorowanych.
§2.2.4. Zakaz umieszczania wirusów, pornografii oraz treści rasistowskich.
§2.2.5. Zakaz obrażania użytkowników forum.
§2.2.6. Każdy użytkownik odpowiada za swoje posty. Administracja nie bierze odpowiedzialności za posty użytkowników Forum.
§2.2.7. Posty niezgodne z regulaminem można zgłaszać klikając przy nim odpowiedni przycisk (prawy górny róg ramki z postem).

§3. Shoutbox:

§3.1. Zabrania się reklamowania jakichkolwiek innych stron.
§3.2. Zabrania się obrażania innych użytkowników.
§3.3. Zabrania się publikowania treści ogólnie uznanych za oznakę braku kultury, w tym treści rasistowskich, itp.
§3.4. Zabrania się używania słów wulgarnych.
§3.5. Zabrania się flood`owania (pochodne spamu).
§3.6. Za złamanie któregokolwiek punktu, użytkownik jest nagradzany warn`em.




§4. Podpis i awatar:

§4.1. Podpis i avatar nie mogą zawierać słów wulgarnych, ani obraźliwych zwrotów.
§4.1. Promowanie w sygnaturze bądź awatarze adresów do stron pornograficznych, rasistowskich, zakazanych polskim prawem oraz konkurencyjnych jest zakazane i będzie surowo karane.
§4.2. Avatar, jak i podpis nie mogą zawierać żadnych obrazków, przeszkadzających w ogólnym przeglądaniu forum (mianowicie jaskrawe kolory, pulsacja, etc.).
§4.3. Wielkość podpisu nie jest ustalona. Jednak zabrania się ustawiania podpisów oraz sygnatur wychodzących poza zdrowy rozsądek (ograniczenie z powodu nieczytelności forum).
§4.4. Podpis nie może zwracać zbytniej uwagi użytkowników, tzn. nie może być zbyt jaskrawy, migający.
§4.5. Zakazuje się używania tagu "you" ( [ you] ) w podpisie.
§4.6. W przypadku nie przestrzegania powyższych punktów podpis lub awatar będzie zmieniany lub blokowany.



§5. Administratorzy i Moderatorzy:

§5.1. Administratorzy mają prawo do zmiany Regulaminu Forum bez uprzedzenia o tym użytkowników.
§5.2. Administratorzy i Moderatorzy nie mają obowiązku upominania użytkownika o złamaniu regulaminu. Mogą od razu zastosować środek zapobiegawczy w postaci ostrzeżenia.
§5.3. Odwołania od pracy Moderatorów można składać któremuś z pozostałych Administratorów na PW, a w przyszłości przez formularz kontaktowy.
§5.4. Do moderowania forum mają prawo jedynie Administratorzy, Moderatorzy oraz HeadAdmini serwerów (tylko w swoim dziale) i to oni decydują o zamknięciu tematu. Jeśli jesteś zwykłym użytkownikiem to nie pisz "Close", itp., ponieważ możesz zostać ukarany ostrzeżeniem.



§6. Pozostałe:

§6.1. W sprawach nieuregulowanych tym regulaminem decydujący głos mają zawsze Moderatorzy i Administratorzy.
§6.2. Wszelkie sugestie, co do regulaminu, błędy itp. należy zgłaszać do
Administratorów.
§6.3. Nieznajomość regulaminu nie zwalnia od jego przestrzegania.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez BartekTRAKER dnia Pią 12:25, 06 Kwi 2012, w całości zmieniany 7 razy
Pią 19:39, 28 Paź 2011 Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum www.gim1bkrotoszyn.fora.pl Strona Główna » Regulamin Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin